Bakgrund
Jag är en högpresterande individ med tio års erfarenhet av marknadsföring. Är van att jobba i olika branscher och olika roller med både budget- och projektledaransvar.
Inom min pågående utbildning digital analys på Medieinstitutet fördjupar jag mina kunskaper inom att mäta, analysera och rapportera data och insikter. Detta för att testa och optimera den digitala upplevelsen. Två LIA-perioder ingår, varav den första gjorde jag på Sthlm Blvd. Den andra LIAn gör jag just nu hos Growth Marketing Sweden.
Under E-commerce Manager-utbildningens två LIA-perioder utvecklade jag mina kunskaper inom digital analys, SEO, CRO (fokus A/B-tester) och Content Creation. Jag är dessutom diplomerad Social Media Manager via Social Media Academy. Se gärna ett axplock av vad jag har gjort i min portfolio nedan.
Från tidigare arbetslivserfarnhet är jag van att jobba i olika marknadsrelaterade verktyg, bl.a GA4, GTM, CMS och e-handelsplattformar som t ex Shopify, WordPress, Magento.
Låter det intressant? Läs mer i min LinkedIn-profil eller se mina kontaktuppgifter nedan. Jag ser fram emot att höra från dig!